HEJMINCAMÄRCPIDAG

Godmorgon!

Av någon konstig anledning blev det inte mer bloggande igår, har ingen aning varför. Men efter skolan fick jag fixa en massa saker, cyklade också till gymmet sen senare och tillslut somnade jag utmattad i egen säng runt klockan 10.

Håller på och fixar mig just nu, ska snart till skolan som vanligt. Men kl. 9 ska jag traska iväg till bilskolan, vi ska åka iväg till halkbanan. Måste erkänna att jag har lite trauma för det, läskiiiigt, hehe.. ;) Efter skolan blir det mera fixande av saker och gymmet efteråt. Kvällen står fortfarande lite osäker, men får ju se sen! Dessutom har det hänt en STOR grej, berättar mer om det senare. :)
Ha en fin fredag peeps!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0