GOODMORNING! OR IS IT REALLY THAT GOOD?

Godmorgon alltså!

Blev helt deppad imorse då jag steg upp och såg hur det såg ut därute. MASSOR av snö. Fyfan säger jag bara. Det har snöat så himla mycket inatt, neej! :( Blir helt på dåligt humör, så det råkade bli en sovmorgon, har dessutom bara konst första timmen så missar egentligen inget då läraren aldrig är där heller..

Anywaaaays (känns som om jag överbrukar det ordet hela tiden..?) hann jag inte blogga igår, åkte hemifrån runt halv 11 och kom lite före halv 9. Under hela den tiden har jag hunnit vara i skolan, sovit på teorilektion vid bilskolan och pumpat på gymmet. Då jag kom hem var jag helt slut, gjorde inte så mycket utan kröp istället under täcket halv 10 och somnade ganska snabbt efter det.

Nu ska jag fixa lite kaffe och käka frukost, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0