CHAINSAW. YOU'D BETTER WATCH OUT.

skriver, raderar, skriver, raderar, skriver och raderar åter igen.. where the fuck should I start?
Hade en fin dag igår med fina tjejer! förfest, middag och fest! Kvällen slutade med en trött Anna, lila fjädrar och ett blåmärke på rumpan. Haha, don't even ask about it. ;) Min dag har framskridit ganska långsamt. Har i princip inte gjort nånting. Ganska skönt egentligen. Så nu tänker jag fortsätta i samma stil.



Och p.s. Bjuris, du får nog verkligen ta fram dendär motorsågen nu, för att helvetet räcker för min del nu och det skulle gärna få ta slut så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Bjuris

Yeep, motorsågen är hämtad, jag tog även med mej yxan och hammaren!

2011-03-27 @ 22:19:55
URL: http://anniiispanniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0