UPDATE FRÅN JOBBET

Hola!

Sitter som bäst på jobbet, hehe. Har inte så mycket att göra här just nu, det är bara som "stressigast" på morgonen och på kvällen. Nu finns det egentligen inget att göra. Förutom om det kommer kunder hit eller något liknande, vilket inte är så troligt. Därför kan jag lika bra passa på att berätta vad jag gjort de senaste dagarna!

I måndags hämtade papi D från hb, eftersom hon inte kan vara ensam hemma då jag är på jobbet. :( Blev lite sad och depp så drog på mig mjukisdressen och åkte och solade + infraröd bastu, nice! Kände mig bättre efteråt, så körde till stan och plockade upp Bjuris. Vi åkte omkring en sväng, för att sen åka och hämta Jessi. Hamnade tillslut på abc och tog en kaffe och pratade en massa. Man missar så mycket då inte man setts på en tid, massor att prata om! Aja, efter uppdrucket kaffe körde vi till hb, grävde fram gotta ur skåpet och fetade oss med det framför lite American Pie, haha favoritfilmerna tyyp??! ;D Hade också lite allmänt damp, klockan var över midnatt så jag körde hem mina småttingar, men fortsatte sen vidare mot en snygg villa(inte sommarstuga, utan ett vanligt bostadshus för er som inte fattade. ;) ) vid havet var jag spenderade några timmar med två sköna typer! Hoppade i bilen runt halv 4 och körde hem tillbaka.


Nästa dag, alltså tisdag, efter 4h sömn blev det dags för jobb. Jobbade nästan till 7, efter det drog jag till Elin en stund och degade,för att sen dra med Annispannis därifrån till affären och handla lite osv.. Slängde sen hem henne efter många om och men, för att själv fortsätta hem, ÄNTLIGEN. Var vrålhungrig då jag kom hem ( det är det enda negativa med mitt jobb, lååånga dagar och bara en kort matpaus..) men slängde bara snabbt i mig något, för K plingade på så jag blev distraherad. Efter lite(läs mycket) allmänt dampande och musiklyssnande var det sovdags. Sagt och gjort, somnade nästan bums.


oldie

Idag på schemat står iaf jobb, får se när jag slutar idag, förhoppningsvis tidigare än igår. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi får se! Har ju ledit sen 4 dagar igen så! Och snart är det midsommar, wohoo! :D

aja, dethäär blev aaaaaalldeles för långt inlägg, guldstjärna och pussar till den som orkat läsa allt(knappast någon men whatevaah). Laters!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0