TROPIC

Tjing!

Är ÄNTLIGEN hemma från en superkul dag med min annispannis! Överraskade henne med att röva bort henne till Tropiclandia med mig! Vi blev som 10 åringar igen, åkte i vattenrutchkanor(stavning?) och hade superkul! :) Blev också lite käk, bubbelpool och steekande ofcourse! FUN! :D

Nu har jag snart druckit upp mitt kaffe, så ska ta och hoppa i duschen strax! Sedan fixa mig, åka via affären för att sen dra till annispannis på lite tårta och skumpa! Kameran hänger såklart med, så bilder kommer imorgon! ;) Ska för en gångs skull försöka slänga upp en bild på dagens outfit,bara jag orkar.. annars hörs vi mer tomorrow, ha de fint allihopa! ♥

just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0