To be all alone from this day on..

Chacha!

Blev somsagt ett tungt gympass, pumpade verkligen musten ur mig! Efteråt en dusch och proteinrik/nyttig lunch. Sen dess har jag i princip bara legat på botten av sängen och varit allmänt seg. Nu funderar jag på att börja bygga upp den nya designen för bloggen! Skulle ju gjort det för nån vecka sen, men det blev aldrig av?!

Aja, ikväll(om nån timme) ska jag skjutsa kära mami till flygfältet. Hon ska åka bort till Sthlm ett tag för att arbeta. Jag lämnar alltså ensam på hb för en lång tid, helt ensam utan hund och allt! :( Massor med sällskap sökes, bara att höra av sig!

icke-partytimes som blev partytimes ändå i lördags, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0