something to look forward to

Chacha bitches!

Efter 1½ dygns uppehåll är jag tillbaka! En supertrött anna sitter vid datorn och försöker blogga, men istället somnar jag?! Igår firade vi min kära vän Annina som fyllde 18, jag blev av med "Ollis-oskulden" och hade en grymt bra kväll. Fick dock endast 2h nattsömn så därav den sega bloggningen. Annars idag har jag varit på skolning inför mitt sommarjobb som gick riktigt bra! Har ännu en skolning nästa vecka, plus att jag börjar jobba den 11. Juste, är ju 1:a juni idag, shiiiet! Tiden går så himla fort, snart är väl sommarlovet redan över fastän det knappt har börjat..haha :D Somtur har man något att se fram emot sen efter sommarlovet också, thihi.. ;)


Jaja, anyways, drog och solade en 30 min. (!!) idag också, sjukt skönt så somnade i solariet, haha. Blev dessutom tvungen att stanna vid en affär på vägen hem till maxmo, var så sjukt trött så köpte mig en sugarfree redbull, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0