SCHTEEEK

Nåja, klarduschat nudå, time to tell ya all about my day.


Började somsagt med väckning kl 0700, fixade mig och drog iväg på skolning vid WL. Helt okej, lite långtråkigt dock. Efter skolning och buffé vid Tropiclandia hoppade jag in i min bastu till bil, körde hem för att byta om, körde och hämtade upp K och så vidare till stranden. Låg och stekte i 5h(hehe..), simmade och träffade på lite folk, som man oftast gör i detta lilla Vasa. Anyways, slängde hem K, och fortsatte till hb.

Tro det eller ej, men gissa vad jag ska göra nu? Jo, feta mig med chips&dipp och kolla en film! So not anna-styleee.. ;) Laters!

såg typ helt lila ut efter att jag varit och simmat?! solkräm ftw.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0