MY LIFE AS ANNA

Utdrag ur Annas vardag, tisdag 28.6.2011 klockan 20:30:


"Pust! Äntligen slipper man hem från jobbet! menfan, jag skulle ju till affären också.. "
*går till bilen*
"Var i h..** är mina nycklar nu då?!!"
*tömmer hela väskan på marken, hittar nycklarna*
Hoppar i bilen och kör iväg mot affären. Halvsover och är vrålhungrig sökandes efter varorna, men försöker hålla ordning på tankarna.
"Nåja, nu heeeeeemmm!!!"
*kör hem*
"Nu ska jag fixa nyttig mat åt mig!"
*fixar en god sallad*
Går och sätter mig i soffan, knäpper på tv:n, käkar och slöar. Då jag käkat klart känner jag hur ögonlocken blir allt tyngre och tyngre.
"jag ska bara vila en st........ zzzzzzzzz...zzzz"
*somnar*
Vaknar halv 2 på natten, stänger av tv:n och kryper ner i egen säng.





Haha jaa, sådär såg det ut igår i princip, var sjukt trött! :p Godmorgon förresten!

Har sovit en bra och lång natt nu iallafall och är pigg igen! Sitter som bäst på balkongen och schteeeker samt dricker mitt morgonkaffe, superskönt skulle jag säga! :) Om nån timme ska jag iväg för att röva bort en snuttis so, fyller år idag, heheh. :) Och ikväll ska vi såklart fira henne också, tagga för utgång maybe?! Let's see,  dagen är ännu ung! 

Aja, nu blev dethär lite av ett romaninlägg igen, ingen orkar läsa typ, sååååå lateeeeers!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0