June 17:th, 2011

Hola!!

Lite dålit här på bloggfronten idag igen, största orsaken är väl nog att mitt mobila bredband och datorn inte vill samarbeta. Somtur får jag använda brorsans bärbara eftersom han själv inte använder den. 

Anyways, är just nu home alone på hb, eller inte helt home alone faktist!Daisy är nämligen här! ♥ Ska se hur det funkar att ha henne här med mig, ifall det går bra får hon lämna hit och bo en stund. Hittills har det gått superfint, just nu ligger hon i min säng och sover, naaw. :) 




Nu ska jag fixa lite mat åt mig och sedan städa lite till(nästan ända saken jag gjort idag,haha). Ikväll får jag några tjejer på besök, filmkväll-times! ajaaaa, laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0