June 15:th, 2011

Goodmorning amigos!

Glömde helt bort att blogga efter jobbdagen igår, mina kära bruudar kom på besök! Annars gjorde jag inte så mycket, åkte och handlade lite för att sen dega i soffan hela kvällen. Jobbdagen var iskall och höll på att dö av hunger då jag kom hem..

Nu sitter jag med mitt morgonkaffe som vanligt och försöker starta dagen. Fick iallafall en ordentlig nattsömn så et är skönt! Nej nu ska jag fortsätta njuta en stund före det blir jobbdags! Ikväll är det troligen planerat liten utgång, så vi får se. Men mera om det senare, ha d bäst! ♥

behind the scenes från fotoshooten med J :)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ha're skoj om ni åker ut!! ;D (du hinner knappast se, men...)

2011-06-15 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0