jag är aktiv på jobbet!?

Nåja! Är just nu i jobbet = PERFEKT timing för lite update från helgen!

Åkte somsagt till Kalajoki i torsdags. 200 km i mer eller mindre ösregn är inte så kul, men vad kan man.. Under helgen fick vi iallafall uppleva massor! Helt urflippad och galen helg med både skratt & gråt,lycka och olycka, uppraggning av killar 24/7, random parties, skumppa på stranden, kända artister, dopp i det iskalla blå och en massa annat! Fick sovt HÖGST 12h på 3 nätter, så var minst sagt slut när vi jag skulle köra hem i söndags, hjälpte inte precis att mina tösar sov sött i bilen nästan hela vägen. :P Men superkul hade vi ändå, trots allt drama. ;)

Och NU, BILDEEEER!!













nu har ni fått en liten inblick i min midsommar.. men mer får ni varken se eller höra! ;)


Ska fortsätta sega mig här på jobbet, kanske slänger jag in något inspirationsinlägg i nåt fall, bara jag orkar pussla ihop det! Tid har jag ju massor med iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0