CHILLWEEKEND?

Godmorgon!

Sitter som bäst och försöker få i mig lite frukost, gröt står på schemat idag. Har alltid varit dålig på att käka frukost.. eller klart, periodvis har det gått bättre och jag verkligen försökt lägga tid på att äta, men sen i något tillfälle faller jag återigen tillbaka i den "onda cirkeln", haha låter som värsta deppstoryn här nu, vilket inte var meningen. :)

Anyways, steg upp för snart 2h sen, har varit ute på långpromenad med D, myys! Ja juste, bloggade ju inte mer igår kväll, men Niina var här iallafall, vi fetade oss med pizza och godis och kollade på Mean Girls 2, den var skitbra ju! hehe. :D Råkade också nästan starta en eldsvåda med popcorn, fyfan så det luktade! Aja, slängde sen hem henne då klockan var långt över midnatt, och tog en liten körtur ut för att se på soluppgången, vackert. ♥

Ännu lite om idag dååå.. Har inga större planer för dagen, ska väl möta upp en gammal vän och jao, ta det lugnt? Blir knappast nån utgång idag, kan inte lämna min kära Daisy ensam.. Myskväll på schemat igen alltså!



Men nu ska jag klä på mig, slänga lite smink i nyllet och åka iväg till affären! over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0