väldigt sen kvällsbloggning..?!!

Tjuuuh!

Har inte hunnit med någon bloggning efter jobbet, istället har jag handlat och städat upp i lägenheten, så nu är det skinande rent överallt, mami blir glad. :) Ska hämta hon om ungefär en halvtimme från tågstationen. Måste erkänna att jag saknat henne. ♥ 

Aja, hämtade också upp Anna i något fall, hon kom hit och degade en stund tills jag städat klart (om hon inte gjort det hade jag väl aldrig blivit klar, hehe..). Sen blev det en sväng till abc för lite käk, plus en körtur efteråt. Kom nyss hem innanför dörren så nu ska jag bara invänta tills klockan blir tillräckligt så jag kan hoppa i bilen mot tågstationen. Sista bloggningen för idag, har sjukt lång dag på jobbet imorgon. Vi hörs sötnosar, ta hand om er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0