ABOUT THAT DAY

Oj, blev visst inget bloggas efter att jag käkat! Har återigen varit i farten! Nu är klockan nästan halv 2 på natten och jag sitter på balkongen och njuter av sommaren.

Men anyways, lite om idag(eller egentligen är det redan igår..)då! Efter att ha fixat mig åkte jag in till stan. Viktiga ärenden blev skötta, men fick sedan tråkigt så körde iväg och plockade upp N, för att sedan åka in tillbaka till stan. Sprang omkring i varenda jävla affär, snackade en massa, takeaway-latte från Wayne's, mera snack, lite shopping osv.. 

Glada men trötta tjejjor hoppade vi i bilen, klockan närmade sig redan 8 förrän jag tillslut kom hem! Käkade snabbt och sen hade jag tid i tvättstugan! Fick tillslut tråkigt, så åkte och hämtade upp J. Satt och chillade en lång stund hos oss, sen vidare till abc för lite mera häng, matinköp och sedan slänga hem J.



Sen blev det hem igen, och nu sitter jag då här på balkongen och chillar. Är så pass trött nu så det blir sovdags, klockan visar nu tio i två. Bloggar mer imorgon, då visar jag också vad shoppingsaldot blev för dagen. Tills dess, ha d fint allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0