to be the same even if everything else changes

Godkväll!

Sorry för mitt sega bloggande..


Kom hem igår lite före midnatt, helt sjukt. Käkade lite snabbt för trodde jag skulle dö av hunger och sen gick jag tydligen och lade mig, har absolut inget minne av det, men vaknade iaf i min egen säng halv 12 idag. Fixade mig lite och körde mami till tågstationen, hon blev tvungen att åka tidigt, vilket var synd. :( Efteråt körde jag och köpte en fin blombukett! Fortsatte sedan resan mot landet till mommo och moffa. Det var kalasdags så har proppat i mig en massa onyttigt.. men det hör väl till ju ?! :) 


on the go!

blombuketten!


Körde hem runt 8, men kände att jag fick tråkigt genast jag kom innanför dörren, så blev bara att vända om och köra iväg igen. Hämtade upp K, körde omkring lite, snackade en massa osv. Och nu är jag hemma igen! Ska chilla en stund, sen blir det sovdags! Skönt nu med lite ledighet, ska sova riktigt ordentligt!!

Aja, hörs imorgon! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0