TICKETS

Hej bloggen!

Sitter som bäst och jobbar i biljettkassan just nu. Vissa är ju lite smarta och packar med sin dator. ;)

Det är ju WFC idag, så förväntar mig småningom en massa fotbollslag, då blir det fart på här! Hittills har det iallafall varit ganska lugnt, dessutom är det positivt att tiden går snabbt då man har sakeer att göra. :) Men är ändå rätt säker på att jag INTE kommer sluta kl 22 ikväll, blir nog närmare 23.. Har planerat att hitta på lite saker ikväll, men får se om jag orkar eller om jag somnar då jag kommer hem, hehe. :D

Aja, back to work, eller nog för att jag jobbar här hela tiden lite, har skrivit detta inlägg i säkert en timme, hehe. Jaja, laters!

just nu på jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0