TRAINING

Tjing!

Sitter just nu i jobbet, as usual. Håller på att somna, så måste hitta på något att göra! Ikväll ska jag iaf hitta på något kul med Sara, funderar kanske på utgång? Blir en lugn kväll dock, för jobb imorgon. Men mer om det då jag kommer hem!

Har förresten börjat göra mitt träningsschema igen. Ni som läst bloggen en längre tid kanske minns att jag höll på med det då jag tränade mycket..? Personligen tycker jag att jag har lättare för att hålla mig till någolunda regelbundna tider + att jag är lite av en planeringsnörd, så gillar att planera saker, hehe. :)


Jaja, blir tvungen att återgå till segandet är på jobbet, hörs om ca 4h då jag BORDE vara hemma. Puuussaaar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0