TODAY'S GONNA BE GOOD

God morgon! :)



För en gångs skull har jag inte sådär supermegabråttom som jag alltid brukar ha. SKÖNT tycker jag! Har mina morgonrutiner på gång här som vanligt. Och dessutom, orsaken till att jag steg upp relativt tidigt idag är att jag tänker cykla till jobbet idag. Jo, ni läste rätt; CYKLA! Imorse skulle jag till gymmet, men hade tydligen stängt av alarmet, så jag vaknade och fick värsta hjärtattacken, eftersom jag trodde att jag försovit mig från jobbet, men somtur var klockan bara lite över 8. :)


Anyways, har 3 dagar jobb nu, sen 2 ledigt. Tredje jobbdagen är kort, endast 4 timmar! Menmen, ikväll har jag lite planer på gång, så vi får ju se vart man hamnar, hehe. Bra sällskap blir det iallafall! :)

Aja, nu ska jag packa väskan osv, och ni får fundera på denna bild lite.. ;)


thihi.. ;)

P.S. Slänger också upp bilder på dagens outfit nu ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0