THIS DAY IS STARTING EARLY

Godmorgon!



Nu tänker de flesta säkert "vad f*n gör hon uppe denhär tiden?!?", hahah och jag själv undrar också det.. Men blev tvungen att åka från maxmo tidigt imorse, för papi skulle till jobbet och jag hade inte åkt dit med egna bilen.. Men egentligen gör det inte så mycket! Bara bra att få en tidig start på dagen! :)


Ska så småningom dra iväg till gymmet för träning.Efteråt måste jag ta itu och städa lägenheten..ser ut som faen här..!Så borde jag åka till bibban för att hitta en engelsk bok och så borde jag fixa mopon igång igen.. Sen ska jag åka och kolla på Emilias hoppträningar ikväll, men före det hoppas jag på att träffa min babyyyy! ♥ Ojoj, mycket på schemat, så bara dags att sätta igång!Ha de fint allihopa! :)


igårmorse i maxmo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0