TELL 'EM YOU LOVE 'EM

Tjing!


Befinner mig just nu i jobbet och läser om allt det hemska som hänt igår i Norge. Alltså uschfy, jag är helt chockad. Hur kan en människa göra sådär??? Ta hand om varandra och älska er familj och vänner, man vet aldrig när det är sista gången man ser dem. Så säg det till dem också.


Okej, har typ 5½h jobb kvar, sen ska jag hem. Troligtvis inte göra något annat speciellt än att däcka på sängbottnen. Alla andra verkar ju ha stuckit till Jeppis, men själv lämnar man här i Vasa och jobbar för fullt. ;)
Btw, måste nog ta tag och fortsätta med städningen, skulle städa igår men istället kom K till oss, vi snackade en massa och kollade på film. Jag måste ha somnat i något fall, eftersom jag vaknade runt 2 och såg att K stuckit hem, hehe. Är fortfarande helt sjukt trött fastän jag sovit helt jävla länge?! Tänkte dessutom försova mig till jobbet, eftersom jag tydligen stängt av mitt alarm.. men hann ändå i tid! THANK GOD för bilen!


Troligen segt med updaten då jag kommer hem(pga av min kroniska trötthet), men hoppas ni har en fin lördag allihopa!♥

Önskar att jag såg lika pigg ut som på denna bild.. men så är inte fallet just nu. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0