SUN ON A SATURDAYMORNING

Råddig som jag är hade jag glömt bort att det är lördag idag!


Alltså, gymmet öppnar först 10, och inte 6.30 som på vardagar.. Nåja, kom på det somtur redan efter att jag bara kört en kort bit, så vart bara att svänga hem tillbaka. Men tränas skulle det ändå, så drog på en 40 min. morgonlenkki! Svettigt värre kan jag bara säga, fastän klockan endast var lite över 8. Menmen, superhärligt väder, WE LIKE!!



Har hunnit med att duscha och städa upp lite (behövdes verkligen..måste fortsätta ikväll!), nu ska jag käka frukost! Om en halvtimme hoppar jag upp på cykeln och far iväg till jobbet. Har btw ingen aning om vad jag ska göra efter jobbet, men ingen utgång iallafall, kommer inte orka med det, haha. :) Blir kanske mobilblogg i något fall, om inte, så hörs vi ikväll! Ha en fin lördag allihopa!♥


det är NÄSTAN så att man kunde åka via Wayne's och plocka upp en latte, men nej, sparar nog det till någon annan dag isåfall, alldeles för varmt för det nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0