SUN, MAGAZINES AND SOMETHING NICE TO LOOK AT

Nåja, har fått i mig lite käk, bytt om till bikini och flyttat mig till balkongen!Solen bränner och sista droppen av sololjan är förbrukad.. borde köpa nytt, senast till augusti iallafall..! ;) Anyways, gick jättebra på gymmet igen, känner mig riktigt energisk och allt. Nu kör jag verkligen all in!


Satte just på kaffet, blir lite specialkaffe denhär gången! Har ni märkt att jag blivit väääldigt kaffeberoende under den senaste tiden..? Som grädden på tårtan droppade VeckoRevyns första tidning i postlådan! Gjorde en beställning för sjukt länge sedan, och nu ÄNTLIGEN fick jag den! :D Och ännu lite strössel på; sitter och spionerar på en snygg kille som klipper vår gräsmatta.. ;)




Aja, mina fingrar bränns på tangenterna som är uppvärmda av solen! LATEEEERS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0