PLAN OF THE WEEK

Hey you all!



Sorry för min rakt ut sagt SÄMST uppdatering.. Mitt huvud har gett upp på mig och håller på att explodera av migränhuvudvärk osv.. 2 dagar sjukledigt och recept på medicin. Förhoppningsvis är jag igång igen imorgon, känner nog mig kryare nu iallafall! :)



Har inte så mycket annat att säga, men såhär kommer min kommande vecka att se ut, ungefär. Har äntligen köpt keratinvaxförlängning, så det ska testas för första gången! Har ju annars bara haft clips, men håller ärligt sagt på att få något fel varje gång jag ska sätta i clipsen.. otroligt obekvämt.. Linda är iallafall en supersnällsötis, så hon ska hjälpa mig att sätta i dem på torsdag! Annars händer det väl inte så mycket speciellt, typ jobb och träning bara.. Eller jo! På onsdag ska jag provrida en heppa! Naaaaaisss :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0