JULY 24:th, 2011

Godmorgon!



Min lördagskväll var ändå inte totalt misslyckad igår! Manda kom hit så vi fick sitta med tända ljus och höra på åskan, riktigt mysigt faktist! Snackade och pratade också om allt mellan himmel och jord, as usual. Runt 11 schasade jag ut henne, för skulle sova. Sagt och gjort, somnade bums och har sovit som en stock! Och dessutom är det superhärligt att vakna relativt tidigt på en söndagsmorgon och säga att man mår FINT! :)


Nu sitter jag här och käkar frukost, ska så småningom dra iväg till jobbet. Har kort jobbdag idag, vilket är NICE!! :D Tror jag tar en sväng via stan efter jobbet, sen hem och så vidare till L's place för att fixa extensions! Längtar efter att inte behöva ha i dedär j*vla clipsen mer.. Nåja, ikväll ska jag dessutom dra och kolla på lite trav och kolla hur utbudet ser ut i travbussarna, kanske något jag vill/behöver inhandla? ;)


Mobilbloggar senare, eller så hörs vi då jag kommer hem, puuusssaaar!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0