JULY 1:st, 2011

Godmorgon!

Jag är helt sjukt trött, hade supersvårt att stiga upp idag.. Förstår verkligen inte varför, eftersom jag haft 2 dagar ledigt innan.. Nåja, that's life. :) 

Sitter som bäst på balkongen med mitt vanliga morgonkaffe och förbereder mig inför dagen = filosofiserar/bloggar! Lång jobbdag igen + att jag ska på lite ärenden efter jobbet så är hemma först efter 9 ikväll.. då ska jag sätta fart på och städa upp riktigt ordentligt här, eftersom mami kommer hem för helgen. 

Aa juste, lite om igååår dåå! Jag började dagen med dusch och fixning, för att sen åka in till stan. Blev en latte från waynes, en ny favvoglass från L's glasskiosk och lite minishopping. Klockan blev halv 3, så hoppade in i bilen och hämtade N för att åka iväg till Tropic. Blev 10-åringar igen i vattenparken haha. Efteråt blev det mera shopping i stan(visar i nästa inlägg!!) och käk på subway. Kort sagt; prima dag! :D

Nu blev dethär ett romaninlägg igen, så bäst att jag börjar avrunda. Kommer troligtvis att blogga från jobbet ännu, eftersom det inte finns ngt att göra där, hehe. :) Laters!

Btw guys, det är ju 1:a JULI idag!! Helt sjukt! :D


tröttis jaag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0