CRAZY BITCHES IN WATER

Godmorgon!


Haha, jag och mina vänner är fan lite knäppa i huvudet emellanåt..



Igårkväll efter att jag träffat mandababy, varit och kollat på Emilias hoppträningar och sätter ner mig framför datorn, bär det mittiallt ändå av till Bjurres lägenhet (var Jesus också befinner sig) i staaan. Blir lite chill med nattkäk och nattkaffe, och sen ska dessa två töntar promt och simma. Sagt och gjort. I värsta blåsten körde vi till sandö, slet av kläderna och hoppade i. Vi låg i vattnet och guppade en lång stund, eftersom det kändes så varmt! Sen snabbt upp igen, jaga lite strumpor över halva stranden och försöka byta om så att ingen ser, hehe. Så hoppade vi tillbaka in i bilen, jag rejsade till stan, slängde av de två töntarna och körde hem. Somnade bums.


just nu.. hur ofta ser ni en bild på mig från morgonen UTAN kaffekopp?? Inte så ofta har jag på känn. :D

Idag är det ju jobb på schemat igen då som vanligt.. Ska dra till jobbet om ca en halvtimme, så har lite saker som måste göras här ännu. Då jag slutar blire en snabb sväng via affären och så hem. Planerar på en utgång ikväll, så vi får se hur det blir med den saken, hehe! ;) Aja, vi hörs säkert mera från jobbet..


Ang. om igår ännuu.. Kommer upp lite foton från hoppträningen så fort jag hinner lägga upp dem! Här får ni ett smakprov från "behind the scenes";


vart kul att kolla på hoppträning och heztar igen, blev typ helt till mig! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia !

De va kul att du kom (:

2011-07-13 @ 12:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0