GYMFREAK? HELL YEAH BABY

Tjing!

Som jag gissade har jag varit borta i stort sett hela dagen, därav den sena bloggningen. Sitter just nu och kollar på Sex and the city i soffan och bara myser. Men nu ska jag berätta om min dag!

Då jag kom till hb imorse slängde jag bara in väskorna i rummet och cyklade iväg för att hämta ett paket!(visar i nästa inlägg vad det innehöll.. ;)) Sen käka morgonmål, fixa sig och skynda till bussen. Gick på viktiga ärenden till banken förän jag tillslut befann mig i skolan, var dagen spenderades ända till klockan 4. Skönt att se alla kompisar igen, men tyckte ändå skoldagen var tung. Nåja, snabbt hem med bussen bara!

Lite före halv 7 befann jag mig i stan igen, på gymmet. Körde 60 min Bodyvive och 45 minuter styrke- /konditionsträning idag, men blev ganska missnöjd med mig själv då jag kände mig så orklös. Hoppas på bättre gymlycka imorgon iallafall! Börjar trots allt bli en gymfreak. ;)


tog snabbt en cambild före gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0