This is not what I'm searching for.

Jag lever inte det liv jag vill leva, det liv jag lever nu är bara början. Jo, jag kan erkänna, jag mår inte bra. Men, jag kommer att klara mig. Jag ska kämpa. Bara 72 dagar kvar. Bara lite på 2 månader. Då ska det ske en förändring. Då ska jag ändra mitt liv. Men tills dess kommer jag att vara slut. Jag behöver en paus. En LÅNG paus. Men vart ska jag försvinna? Det är frågan jag inte har ett svar på.

Och, dethär är min blogg. Endast jag skriver hit. Och jag skriver precis vad jag vill. Jag struntar blankt i vad ni tycker. Om inte ni gillar det som står är det bara att stänga sidan och inte besöka den igen. Men, om ni gillar det jag skriver, besök den gärna igen.

Vill ännu säga, till mina två närmaste vänner(ni vet vem ni är) att jag är glad för att jag har er. Jag är glad för att ni finns där för mig och försöker hjälpa mig och stötta mig så gott det går. Jag älskar er innerligt, så mycker som man kan älska sina vänner. Tack för att ni finns.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0