Morgonsysslor..

Godmorgon!

Okej, var ju en stund sen jag steg upp, men har inte orkat blogga förrän nu. Börjar min morgon med en god och lätt frukost; kvarg med banan, fettfri persikojoghurt och keso. Mums! Då jag har käkat klart ska jag fixa en kopp me Amaretto-te, sen ta en dusch, packa väskan och göra en takeaway-sallad. :) Åker till maxmo förr eller senare idag, kommer hem på måndag. Då börjar skolhelvetet igen, yey. Är inte så entusiatisk att återvända till skolan, mest pga att jag har ett himla jobbigt schema just nu -> massor att göra. + att jag ännu har bilskolan, gymmet, jobb(?) och så vill jag hinna umgås med mina vänner också..

Jaja, nu ska jag käka klart,sen duscha. Vi hörs senare!


fika med manda igår på stan, därav bilden på den Gudomliga skummjölkskakaon man får på Café de Paris! Älskar den och rekommenderar att ni provar på den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0