"... löften måste man ju hålla."

Godmorgon!

Somnade ganska sent igår ändå, var uppe och kritiserade mig själv.. Men sov ändå en bra och LÅNG natt, steg upp för ca 1h sen. Finns inte så mycket att göra här egentligen, speciellt nu under vintertid, så ska troligen leka med photoshop mer eller mindre hela dagen. Om jag orkar kanske jag går ut och leker med Daisy en sväng. Och så kan ja ju lacka om naglarna också, kanske ska köra på en fransk manikyr igen? Det ser alltid lika fräscht ut! :)

Idag är det dessutom "sista dagen jag får äta något".. haha. Med det menar jag ju att nu ska jag sluta äta all onyttig julmat&julgodis, imorgon är det en ny vecka, nya möjligheter och en ny challenge; träna som fan! Har lovat mig själv att bli riktigt fit till sommaren, och löften måste man ju hålla. ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0