January 14:th 2011, Friday:


Min morgon börjar med ansiktsmask, Fitness-flingor och grönt mint-te,nice huh? :)

Och jaa, godmorgon förresten! Kan raportera att my headache is still killing me, so it's a no school-day today, again. Istället så får jag väl sova största delen av dagen! Eller nee, inte riktigt.. ska en sväng och sola iallafall, då brukar jag må lite bättre efter det. Fast egentligen borde jag ta tag i mitt stora problem; huvudvärken. Har haft konstant huvudvärk i över 1 månad. Kanske dags att uppsöka läkare? Jo verkligen. MEN, vill inte gå till HVC här i vasa och sitta och vänta där i flera timmar med skrikande barn och luktande alkisar. Big NO NO. Vill till en privatläkare, måste få mor min att boka mig en tid dit.

Ikväll blir det maxmo as usual. Och jag får se min bästa älsklingsdaisy!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0