IMABADPERSONWHENIGETMAD

argledsensurfrustreradsluthemskidiot. Det är jag just nu. Kom hem för en stund sen, fick GÅ från gymmet efter missförstånd. Jag HATAR att vara beroende av någon annan person! Jag vill vara oberoende, självständig! Vill inte vara ekonomiskt beroende av mina föräldrar, eller beroende av att få skjuts överallt. Det är en av orsakerna varför jag vill bli 18. Och ja, jag kan också erkänna att min relation till min mor och bror inte är de bästa, så det skulle lugna ner sig till stor del om jag flyttade. Dock vill mor inte finansiera mig ekonomiskt, därför är jag tvungen att hitta jobb för att betala hyra&mat. Jag ÄR inte den person som tror att pengr växer på träd. Jag vet pengarnas värde och därför värdesätter jag olika saker på olika sätt.

En dröm som säkert de flesta har, också jag, är att bli rik. En dag ska jag vara dendär rika affärskvinnan som flyger runt om i olika länder, bor på lyxhotell, äter goda middagar och shoppar dagarna långa. För att nå dit måste man jobba hårt, men jag är beredd på att göra det!Sikta mot stjärnorna, landa på månen. ALLT är möjligt, bara du tror på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0