HISS/DISS - lista

1. Året 2011!

Taggar så sjukt mycket inför detta år! Året då lilla JAG fyller 18! 93: ornas år. Jag längtar sååå till min b-day, 78 dagar kvar! Längtar också grymt mycket till sommaren, har awesome planer som ska uppfyllas med de mest awesome personerna på jorden! Jag välkomnar året 2011 med glimten i ögat. Nu är allt möjligt. ;)

 

2. Mjukisdressar!

Älskar min mjukisdress jag hämtade igår! Det är skönt att bara dra den på sig och mysa. Dessutom är den ju ROSA och den är snygg!OCH, den är inte en massprodukt by Ginatricot, som alla fjortisar köper. :)

 

 

1. Fyllesamtal/fyllesms..

Hur roligt är det inte då någon ringer mitt i natten efter 3-4, då man ligger och sover?! Jo, inte så kul. Har lärt mig att stänga av mobilen/lägga på tyst läge, för att slippa uppleva dessa. Sen har vi också dessa typiska fyllesms, som berättar hur jävla kul den personen har det och att man borde varit där. Då man själv är i den situationen att man så gärna skulle ha varit med, men är sjuk eller något liknande. Så man känner ju inte sig gladare direkt av såna här sms. Så tänk på det nästa gång ni tänker smsa/ringa någon på fyllan.

 

2. Vintern

Har sagt det flera gånger, men jag hatarhatar vintern. Okej, det är ju fint med snö på julafton och nyår, men annars är det bara jobbigt. Det blir svinkallt, så man måste klä på sig en massa kläder, det blir halt så man kan inte gå ute med klackar. :( Dessutom blir det svårare att ta sig överallt, måste åka med de sunkiga och äckliga stadsbussarna vilka är fulla av luktande, gamla människor och skrikande fjortisar, för att inte tala om då man hela tiden måste passa dessa tider på bussen går typ varannan timme på helgen, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0