Hell yeah, im till alive!

Hola!

Still alive, hann inte blogga igår då jag kom till hb, blev att byta kläder snabbt och dra till stan, var jag mötte upp min bästaste baby! Vi gick omkring en stund och kollade på saker,sen till gymmet. Mådde jävligt skit ända från morgonen, så blev ett misslyckat 1h pass.. och så solade jag också i 30 min, hehe.;) Då jag kom hem mådde jag fortfarande skit så kröp ner under täcket och somnade(!), fast klockan bara var 5. Har sovit sen dess, steg upp klockan 10, så har sovit i 17 timmar!!Helt sjukt!! Nu är jag iallafall inte det minsta trött.:) Sitter och myser i min rosa mjukisdress, ska så småningom börja fixa mig och byta kläder, vi ska till laande och hälsa på mommo och moffa.

That's all about my day! Ha en bra tisdag peeps!


random gammal, och lite fjortis, bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0