Godmorgon!

Blev ingen bloggning igår, var så trött så somnade redan runt halv 10. Men fick iallafall en lång nattsömn! :)

Jag sitter hemma i vardagsrummet och har mått bättre. Då jag steg upp imorse trodde jag att jag skulle dö, pga huvudvärk. Har det fortfarande så vet egentligen inte varför jag sitter och bloggar nu, haha. Men lämnade iallafall hemma från skolan idag och hoppas på att huvudvärken ska försvinna,så jag kan ta en sväng till bilskolan ikväll på teorilektion. Funderar också på att gymma efter det, om jag mår bättre.

Klippte förresten håret igår då, det blev kort. :( Men, nu är alla dåliga toppar bortklippta, så det är ju bra! Dessutom växer ju mitt eget hår ca 2cm/månad, så det växer ganska snabbt tillbaka. ;)

Näe, nu ska jag sitta och sega framför tv:n, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0