Cancerburken och andra grejjer

Provet gick bra, medan gympasset gick mindre bra. Blev tvungen att gå ut från Body eftersom jag trodde jag fått mens. Men nej, tydligen inte. Blev sur för att jag blivit tvungen att avbryta, så gick och förbättrade på brännan istället, hehe (snälla gud i himmelen, ge mig sommar! så man inte behöver överkonsumera cancerburken så ofta..).

Snart blir det sovdags, fastän jag inte ska till skolan imorgon. Istället blir det morgongym, och försöker ju dessutom hålla min sovrytm jämn!

Imorgon händer förresten något roligt, mycket roligt! Ni får se imorgon kväll, I promise! ;)

Godnatt änglar♥


random gammal pic

Kommentarer
Postat av: erika

Sv

Oj tack för tipset, om du vill och orkar skulle du kunna lägga upp en bild då du har använt den så jag får se hurudanna lockar det blir.. eller skicka en länk till en bild på dig eller något.. Är kräsen för har alltid råkat ut för fel locktänger! :/ :D

2011-01-26 @ 21:28:36
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0