WOPSIEDAISY

Glömde visst helt att blogga igår..? :D

Menmen,dagen var pretty normal, förutom att det blev teater på kvällen! Vi såg pjäsen Ängland, den var humor. :) Hade inte varit på teater på säkert 4-5 år, så det var riktigt nice! Pappa hämtade mig och vi körde iväg till maxmo mitt i natten.

Idag hade jag oturen att vakna redan kl.7 imorse. Kändes inte så kul, med tanke på att det är lördag, vem vaknar den tiden liksom? Nåja, hela dagen har jag egentligen bara tagit det lugnt, det ska jag fortsätta med. Håller också på att ordna på min hårddisk, eftersom jag tydligen har så stökigt där..jag som oftast är så ordningssam av mig!

Några fina minnen från hårddisken:







hehe.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0