VALENTINES DAY



Godmorgon!

Idag är det alla hjärtans-dag! Har inte hunnit fixa nåt speciellt, men det blir troligtvis en fika med tjejerna! ♥

Nåja, var sjukt seg hela dagen igår, vilket ledde till att jag somnade redan efter 9. Provläsningen ska vi inte helst tala om, hehe..

Men nu har jag sovit bra och är pigg! Mår lite dåligt dock, men brukar göra det ganska ofta om morgonen. Ska sminka mig, packa väskan och springa iväg till bussen i -25 grader, fyfan. Egentligen börjar jag skolan först kvart i 12, men ska på körölektion kl 10, spännande som vanligt! ;)

Hoppas ni får en riktigt fin alla hjärtans-dag allihopa! Kramisar ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Lycka till på körlektionen! :)

2011-02-14 @ 10:01:04
URL: http://shakeyourhead.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0