WISH UPON A STAR

TJAAAAAH BLOGGEEEN!

Mjaah, lite mer seriösare kunde man väl skriva. Eller vänta, vem har sagt att man måste vara seriös? :D
Nåja, sitter och försöker skriva en kompensationsessä för hälsokunskapen, pga min stora frånvaro förra perioden. Egentligen skulle det gå ganska fort, bara jag skulle orka engagera mig lite!

Packade på mig varma kläder, hunden under armen och kameran i högsta hugg gick jag ut för att fotografera. Tyvärr hade solen gått ner lite redan, så lite ledsen i ögat blev jag nog..buhuu. Skämt åsido, fick frisk luft iallafall och en fin bild på hundsnutten. Ikväll ska jag sova tidigt, för måste upp JÄÄÄTTETIDIGT imorgon, ska till gymmet före skolan. ;)

Ha en bra kväll guys, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0