Jag är proffs på att köra bil.. ;)

Heeellloooou world! :)

Sprang precis in i lägenheten här på hb. Hann inte blogga nåt alls imorse då jag fick så himla bråttom. Anyways, har varit i skolan och sen var jag på körlektion på håltimmen! Det gick superbraaa, jag är en duktig chaufför! ;)
Efter skolan tog jag och Jessi en spontan fika på stan för att prata om allt möjlit. Då jag skulle hem tycker Karo jag ska komma och fika med henne, så blir fika nr 2, fast åt/drack inget. Vi satt och pratade om livets gång och andra bekymmer, medan tiden rann iväg.

Ikväll blir det en ytterst tråkig hemmakväll med provläsning, städning av rummet och så kommer jag spendera stor del av kvällen nere i tvättstugan. Om nån har tråkigt så får ni gärna joina mig! :)


Såhär såg man ut idag då(tog bilden imorse) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0