On my way to my goals

Nu kan jag äntligen ta mig lite tid att blogga!
Imorse drog jag till stan då. Gick och fixade passfoton, de blev väl helt okej, hatar passfoton och andra formella foton. :D Nåja, sen gick jag till bilskolan,dags för första körlektionen! Det gick faktist jättebra att köra fast jag aldrig kört bil förr, var ganska duktig faktist och dessutom dog ingen! *stolt* hehe..
Pappa plockade upp mig i stan, vi åkte och kollade lite i en second-hand affär, jag höll på att dreggla ihjäl mig typ.. Fyndade några saker jag bara var tvungen att köpa, ska visa dem senare. ;) Sen slängde pappa mig till hb. Jag fick bråttom, packade bara gymväskan, böt om och drog in mot stan, till gymmet ofc! Blev upphill-running, tränade benen, gick på body-timme och stretch-timme! Jag börjar verkligen vara på god väg för att nå mitt mål, nu efter att ha satt upp träningsschema osv.

Jaja, kom hem för ca 1h sen, har käkat och duschat, nu ska jag sega en stund och lägga upp bilder på mina fynd, sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0