IF I HURRY, WILL YOU STILL WAIT FOR ME?

ÄNTLIGENÄNTLIGEN får jag tid att blogga!



Har haft näsan i biologiboken nästan hela kvällen! I mellanåt har jag sprungit i tvättstugan och tvättat min dunjacka (hoppashoppas den hinner torka tills imorgon!!), duschat och sörplat i mig typ 100 tekoppar. Morgonen idag började inte alls bra.. Hade sjukt i halsen och kunde knappt tala. Fixade te förän jag drog till skolan, var jag blev tvungen igen att köpa te 2 gånger pga halsont. :( Sen blev det bättre, skoldagen tog slut och jag åkte hem för att plugga. Nu känner jag igen att halsont börjar smyga på igen, så ska snabbt fixa resten av mina läxor och krypa under täcket! Imorgon har jag somtur kort skoldag, från 10 till 13! :D

Godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0