I LOVE TO PLAN THINGS, WRITE IT DOWN AND MAKE IT WORK


Såhär har min morgon sett ut; planeringplanering och mera planering.. Vissa av er tycker säkert "gud så tråkigt", men jag ÄLSKAR det! Haha, jo, det är faktist sant. Älskar att planera,fundera och designa saker, samt göra listor och skriva upp massor. Har alltid varit en sådan person och det kommer jag alltid att vara har jag på känn. :)

Är  hemma från skolan, eftersom febern fortfarande är på besök. Imorgon ska jag försöka få mig iväg till skolan, eftersom jag börjar känna mig mycket bättre! Dessutom vill jag få tillbaka dagsrutinerna; skolan, bilskolan, gymmet osv. Rutiner är också en sak som är viktigt för mig, för att jag ska orka i vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0