I ADORE SPRING

Som den vårmänniskan jag är älskar jag då det börjar ljusna på morgonen. Jag behöver inget alarm för att vakna, utan solens strålar väcker mig. Idag kändes det så,fastän solen inte sken. Det var ändå otroligt ljust där ute, fastän klockan endast visade halv 8. Jag längtar så himla mycket till slutet av april/maj då man kan sitta på balkongen och njuta av då solen värmer på morgonen, före man ska iväg till skolan. Gosh, i totally love that..

Har min awesome omgjorda skjorta på idag, ska lägga upp en outfitbild idag också! Kommer att ha fullt upp med massor hela dagen, så nästa gång jag sitter vid datorn är troligtvis på kvällen.

Tjingtjing!


one of my famous "balcony-pics"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0