I ACTUALLY SAW THE COUNTDOWN!

Satt just och stirrade på min nedräknare i bloggen då det blev från 33 dagar till 32 dagar, tänk, det är så sjukt jävla lite kvar tills jag fyller 18, kan inte fatta det ännu. Dagarna bara rinner iväg, snart är det 21 mars, wihoo!

Förövrigt har jag sprungit på stan och sökt silikonbh halva dagen, sprungit och sökt slips och så håller min hals på att ha ihjäl mig, buhu. Har tappat räkningen på hur många tekoppar jag sörplat i mig idag, men gissar på 7?! Måste nog gå och fixa en tekopp till mig igen, halsen känns förjävlig. Dessutom, har jag varit duktig flicka och övat på prov idag också! Ikväll borde jag ännu plugga lite till och förkorta min ÄD-klänning.. plugga ska jag nog iallafall göra, eftersom jag är så duktig med skolan! ;)


då jag fyllde 17, hahaha.. FJORTISTIMES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0