FEBRUARY 17:th, 2011

Goodmorning peeps!

Tycker verkligen denhär förkylningen skulle kunna dra nu redan. Lite snuva kan jag stå ut med, men inte halsont och cp röst också.. Tekopparna har ändå verkat hjälpa till en del, eftersom min hals inte är lika sjuk som igår. Eller så har jag bara blivi resistant för det,hehe.

Anyways, skulle ju vara penkkis i skolan idag om ca 4 min, men skippar det för denhär förkylningens skull. Inte kul att gå dit och hosta, räcker med att man måste vara i skolan på lektioner. På tal om lektioner ska jag på körlektion idag! Vi ska ut och köra landsväg, spännande! :) Efteråt måste jag också droppa in en sväng hos frissan för att planera min frisyr tills morgondagen, den kommer bli såå fin!!


kanske min frisyr ser ut såhär?!

Kommentarer
Postat av: pippa

SATAN VA SNYGG FRILLO!!!!

2011-02-17 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0