awesomeness_stuff_for_the_weekend_!

Efter en lång dag får jag ta lugnt en stund, finally!

Skoldagen gick snabbt, efter skolan gick jag in till stan och mötte upp min baby! Vi gick till ett café och satte oss en stund där före bilskolan. Teoritimmen gick otroligt segt och jag kände mig så trött, så jag tänkte hoppa över träningen idag.. MEEEEN, jag övertalade mig själv och tog mig till gymmet ändå! Blev Bodystep och efteråt Spinning i 20min, duktig jag! Imorgon ska jag ha ledit från gymmet, har tränat 4 dagar i rad så.. hehe. På lördag(och kanske söndag?!) kör jag som fan igen!

Har förresten awesomeness planer till helgen, taggatagga! Anna har vaknat till liv igen.. ;)


Jag och dem bästa! ♥

Kommentarer
Postat av: määndz

the gaang :D <3

2011-02-04 @ 08:11:01
URL: http://shakeyourhead.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0