A HALF YEAR LEFT

Godmorgon, igen!

rdagen var mycket trevlig, efter körlektionen(som gick jättebra!) och frisyrplaneringen gick jag omkring med Vera en stund i stan, eftersom jag råkat möta henne i frissan. Vi gick och tog en fika vid Café de Paris och pratade om allt möjligt, riktigt trevligt! :) Efter att jag kommit hem började jag förkorta min klänning, och det gick hela kvällen åt. :( Trött som jag var, kröp jag ner under täcket då klockan var halv 10, somnade genast..

Steg upp kl 0600 idag, uschdå. Har nyss duschat, så nu ska jag dricka lite te och käka frukost kanskeee.. Kl 0800 ska jag iväg till skolan och bestämde mig för att jag slutar kl 12 idag! Då jag kommer hem får jag börja fixa mig, för det kommer bli fullt upp med frisyrfixningen och allt det. Bloggar mera ikväll då jag är hemma!


random gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0