7e februari, 2011

Godmorgon!

Det är verkligen trist att jag fortfarande är sjuk. Febern pressar på hela tiden, vill inte sjunka fastän jag inte gör något annat än vilar. Jag är dessutom en person som försöker undvika alla sorts piller så gott det går, eftersom jag inte "tror" på piller. Har ätit för mycket av dem förr och då blev min kropp tolerant mot deras verkan, så ingen vanlig värkmedicin fungerar på mig.


Blev iallafall superglad imorse då jag steg upp eftersom jag hade fått ett paket i posten, igen! ;) Och så har jag käkat mumsig frukost som bestod av jordgubbar, keso och knäckebröd, MUMMS!


ph. by me

Kommentarer
Postat av: Nadja

Testa råmjölk, man blir frisk tills nästa dag ungefär :)

2011-02-07 @ 17:04:05
URL: http://nadjasave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0